halojsan!

hej igen! jag är så ledsen att jag inte har bloggat på änge men jag har inte haft tid och så har jagf glömt bort. och jag kan inte blogga på mobilen :/. men nu är jag här iaf. ja igår i skolan så hade vi träslöjd :D. och det är mitt favvo ämne. och jag håller på att göra en sak till min pappa :) <3. på fredag så ska jag till stallet :D och mimmi ska kanske följa med :D. och då får jag äntligen sköta om min kära decibell <3. idag tappade jag bort min mobil  :( man jag hittade den igen :) den låg hemma :/.jag och celine fick gå och hämta den hemma hos mig. och på lördag så ska jag vara hos issa :D <3. men annars så ska jag vara hoss min påppa i helgen :D <3. det var ett tag sedan jag träffade honom.men jag kanske ska vara hos kim lite i helgen oxå :D men nu måste jag sluta hej då kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0