heej!

hej nu sitter jag i enköping hos anders och kicki. äntligen har påsklovet börgat!! idag har jag kört 4hjuling och det var kul. jag gillar lördagar :D det är roligt med lördagar. idag har jag varit hos bästa greta <3. denhär veckan har vi jobbat på som vanligt i skolan. men tors och fre har vi hållt på med påsken. det jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. jag var i stallet i måndags och jag hoppade och höll på med decibell <3. och i fredags var jag också i stallet. och det var också jättekul.jag har varit hos anders och kicki i torsdags oxå. och då åt vi som vanligt pankakor.och jag mådde så dåligt efter det. för jag åt som vanligt drygt 20 pankakor. men nu måste jag åka hem och vi är i enköping så det är rätt så långt.heejdå kraaam :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0