simmhallen :)

hejsvejs...

Jag har varit på simmhallen med min bästis Mimmi ( lovemesomuch.blogg.se ) vi hade jättekul tills det blev jättekallt :D. Men vi badade ändå vidare, men tillsisst frös vi så mkt att vi gick upp och dushade och bastade. men sen  skulle vi gå och bada igen men då ångrade jag mig och ville inte gå och bada igen så jag gick och böt om. Och när jag kom tillbaka var hon redan i vattnet och badade och skvätte :). Men efter ungefär en halvtimme gick hon också upp och dushade och bastade. Och sen bytte hon såklart om och ringde sin mamma som kom och hämtade oss. Och nu ligger vi här med varsin dator i knät och bloggar :). Hejdå kommer säkert skriva mera senare. KRAM så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0